Labels

Friday, June 21, 2013

Dah Mula Hobi Baru Menjahit


Salam

Lama tak share life aku ngan korang kan. Last post aku promote jam on behalf my best friend forever.. Sape yang tak tengok lagi beberapa jam ni, sila la ke entri SALES: Jam Ori Harga Murah Pun Boleh Dapat.. Ada banyak lagi pilihan jam, kena wassap dia la.

Dia pun da berbisnes, aku pun nak start bisnes sendiri. Tapi nak slow-slow la berbisnes. Taknak terlalu tamak dan tergopoh gapah. Masih dalam belajar. Untuk permulaan, aku mula sikit-sikit belajar menjahit. So, aku dapatkan sebuah mesin jahit. Belajar sendiri-sendiri je kat umah.


Jenama SINGER model 2259. Ada 19 corak jahitan.

Kat rumah ni ada langsir hadiah dari sorang kawan dan sehelai langsir yang aku beli tahun lepas tak berjahit lagi. So, aku nak buat kombinasi warna langsir aku nak taruk kat belakang tv aku kat ruang tamu.

Ruang kecil untuk Dummies

Dengan tak belajar cuba menjahit, aku terus mulakan jahitan. Haha.. Agak jerih la jugakkan bagi orang baru macam aku. Kehkehkeh...

Dah siap ada accessories jahitan neh..



Tunggu la siap nanti aku tunjuk kat korang eyh. Kikiki.. Now jahitan maybe dah jadi hobi aku. Dah boleh jadi modal berkongsi idea. Now, aku ngan sorang kawan opis aku saling berkongsi pengalaman dan idea. Dia banyak benihkan idea kat aku. Thanks dear..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment