Labels

Saturday, February 23, 2013

Keju Madu Yang Sedap


-Entri tertunggak-

Untuk pengetahuan semua, aku ni gila KFC. Sangat gila. Haha.. Lagi-lagi pada ayam. Setiap kali aku makan KFC, memang tak sah la aku order Cheezy Wedges tu. Dia punya cheese tu je aku suke. Setiap kali aku ke pasaraya, aku mesti usha kot-kot aku terjumpa sos cheese dia tu. Amat lah susah nak jumpe. Bukan susah, aku tak jumpa pon. Haha..

Oneday tu aku berfesbuk, rindu kawan-kawan lama punya pasal, aku mengusha la akaun kawan-kawan lama. Pastu terjumpa satu gambar dari kawan lama aku. OMG, dia yang jual sos tu rupanya. Cepat-cepat aku roger dia. Lepas segala urusan, dapat la aku barangnyer.


Alhamdulillah.. Nikmatnya dapat makan. Aku berani cakap sesedap KFC punya. Macam over kan? Tapi betul aku cakap. Dan-dan aku kirimkan keropok lekor kat kazen aku, dapat la makan dengan kopok lekor, marshmallow, sosej..  Hewhewhew.. Aku beli dua je dulu. Nak test. Hahaha.. Macam kene jadikan stock je. Lalala..

Kalau korang nak jugak. Please feel free ke page ni kat fesbuk.. Sama-sama support orang melayu punya.. wink wink..

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment