Labels

Saturday, October 13, 2012

SkyGarden a.k.a Kebun Rumah Flat


Sape cakap duk umah flat tak boleh berkebun
Hahaha
Sejak aku pindah duk sendiri ni
Bosan pon ada
So, aku carik la hobi baru
Berkebun

Tadaaa
Tunggu.. Ni lama sikit
Tengok hujung skali
Aku tanam pokok halia
Semua kutuk aku
HALIA KO TANAM?
Ntah bape lama la halia tu nak tumbuh
Daun takda guna
Aku pon buang la
Urghh

Pokok Pudina
Tapi asal bau dia macam Serai Wangi erk?

Pokok Serai
Bukan nak sangat serainyer
Aku saja nak tengok daun serai yang merimbun
Hahaha

Anak Daun Pandan
Kalo korang perasan
Dalam gambar atas ada pokok daun pandan
Tapi tak berapa nak hidup
Yang ni hidup plak

Pokok Kaktus
Cantikkan?
Yang kecik tu da beranak
Suke tengok

Lepas semua ni
Aku da tukar-tukar pasu da ni
Tadaa
Susun macam ni plak

Pokok Serai da besar
Daun Pandan aku da taruk skali
Buang daun-daun pandan yang kering

Yang tengah ni pokok apa erk?
Aku da asingkan masuk satu pasu

Ni pokok Bunga Ros
Bunga dah takda
Tapi da tumbuh daun baru
Macam nak berbunga lagi je

Nampak tak
Ada daun baru tumbuh
Sejuk mata tengok
Means, hidup jugak la  pokok aku tanam ni
Kehkehkeh

Nah
Pokok Pudina aku taruk satu pasu panjang
Boleh la dia nak merayap
Hihihi
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment