Labels

Wednesday, July 27, 2011

Asrol Mania Selangkah ke 26 Tahun

Salam kawan² blogger..
Lama aku tak aktif
MALAS sket
Hahaha..

Actually aku ada mula hidup baru mula Februari ritu
Tak macam sebelumnya
Aku banyak masa duduk berseorangan
Sebab tu aku boleh berblogging
Lepas dari tu,
Aku ada sikit komitmen
Jarang on9 sebab nak fokus pada komitmen

Now..
Aku da nak mulakan transformasi baru lagi untuk tahun ni
Hari ni, last day aku umur 25
Esok 28 Julai tarikh keramat hari lahir aku
Setelah beberapa bulan ni
Hidup aku celaru sangat
Banyak titik² dalam tarikh hidup aku
Hati pon banyak bermain perasaan
So, aku fikir, aku perlu amik initiatif
Aku nak belajar melupakan apa yang perlu

Lama tak on9
Sekarang aku nak tunjuk perubahan aku sebelum dan selepas beberapa bulan ni

Kalau dulu aku

Sekarang aku lain plak
Ada sikit perubahan pada penampilan

Erk...
Macam xda perubahan pe pon...
wakakaka...
Kaler rambut jerk kot berubah..

Pasni, aku nak mula aktif balik berblogging
Harap dapat sokongan dari kawan²

Kenapa aku tetiba nak berblogging?
Sebab aku nak cuba busy kan diri aku
Tak nak fikir masalah yang aku hadapi sekarang

Sekian..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment