Labels

Friday, April 02, 2010

Aku bebas..

Lama betul aku tak post blog.. Actually aku baru je slesai buat laman web untuk sorang kawan baik aku sejak dari study dulu. Skarang, dia sambung study kat UUM, amik master IT. Moga dia berjaya la lam study dan dapat kije yg lebih baik. Website ni untuk presentation diorang. Bukan diorang xleh wat, tapi busy study kot. Aku busy kije, tapi kije siang jerk, malam plak aku fukos untuk web diorang. Tapi aku x puas hati sangat la ngan design web tu sebab x lawa sangat, aku pon x cukup masa sebenarnya nak wat web tu. Tapi, sistem yang ada dalam web tu, aku puas hati la.

Ni la hasilnya, tapi aku terpaksa blur kan beberapa bahagian atas sebab privasi. Hehe..

Laman utama

Galeri gambar


Galeri Video

Fungsi muat turun

Pengumuman

Artikel

Jadual aktiviti

Fungsi Admin

Chatbox

Link

Komen diorng: Laman web ni menarik sebab fungsi pun tidak menghampakan walaupon rekabentuk tak lawa.. hahaha...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment