Labels

Friday, November 30, 2012

Kisah Benar Asrol Mania Bogel Kat Opis


Salam
Ni kisah benar yang berlaku kat aku hari ni
Sangat memalukan
Ya.. Sangat-sangat

Tadi aku tengah bermesej dengan seseorang
Dia tanya aku kat mana sekarang
Aku cakap la aku kat opis (Office)
Aku nak cakap perkara sebenar bahawa aku tengah . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Asrol Mania Bogel?

Oh tidak
Sebenarnya aku nak cakap la aku tengah buat kerja
Tapi software Swiftkey 3 pro ni tersangatlah pro
Dia belajar dari apa yang kita biasa guna
Jadi, dia cadangkan aku perkataan bogel

Tapi seingat aku lah kan
Aku dah lama tak guna perkataan ni
Lagipun seolah-olah aku biasa pakai perkataan
"Ngah bogel"
Lepas perkataan "Ngah (tengah)" je, mesti "bogel" 

Dari mana pulak aku biasa pakai perkataan ni?
Takkan aku selalu cakap aku tengah bogel
Dah banyak kali software ni merepek
Tapu tak semerepek ni
Ni dah melampau
Aku terus tak pakai dah software ni
Mengarut sangat la
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment