Labels

Monday, August 01, 2011

Apa Jadi 1 Ramadhan Aku?

Ramadhan kali amat bermakna bagi aku
Aku dapat meraikan ramadhan kali ni dalam suasana berkeluarga
2 tahun sebelum ni aku berpuasa sorang²
Tapi tak sorang jugak la
Ada kawan tapi kadang²

Sekarang
Aku tinggal dalam suasana berkeluarga

Malam tadi pegi beli barang kat pasar malam untuk sahur
Seronok
Beli songkok untuk pegi terawih
Tapi malam tadi terlepas
Hehe.. Tak sedia lagi, pastu kene jaga budak
Sahur tadi aku bangun kol 4 pagi
Tengok makanan da tersedia
Nasi goreng + ikan masak merah kot
Selerea sikit tengok nasi goreng
Tekak aku susah sket telan nasi putih pagi²..


Tak sabar petang ni berbuka bersama
Ni da kol 3 petang
Balik kije kol 4.30 petang
Hurlm.. Sabo jerk la..

Kepada mereka yang berpuasa tu
Berpuasa la yerk..
Jangan ponteng² tau..
Hehehe


Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment